جدیدترین تکنولوژی تجهیزات صنعت اعلان حریق در دنیا

پنل اعلام حریق یکی از اصلی‌ترین اجزای یک سیستم اعلام حریق است که وظیفه‌ی هماهنگی بین سایر اجزا را بر عهده دارد و علاوه بر بررسی کلیه‌ی ورودی‌ها و خروجی‌ها، انرژی لازم برای فعالیت سایر بخش‌ها را نیز فراهم می‌کند.

استاندارد IP در دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته ضد آب در واقع گروهی از دوربین های مداربسته هستند که IP ایی برابر با 66 و یا 67 دارند. IP یک استاندارد جهانی است که مخفف عبارت Ingress Protection می باشد. استاندارد IP در دوربین مداربسته با دو عدد در کنار حروف IP نمایش داده می شود. عدد اول مربوط به مقاومت بدنه دوربین در برابر نفوذ ذرات ریز، گرد و غبار و … است. عدد دوم نیز مربوط به مقاومت دوربین در برابر رطوبت، نفوذ آب و باران بوده و در واقع نشان دهنده درجه ضد آب بودن دوربین است. این رتبه بندی بیان کننده آن است که دوربین مداربسته شما تا چه میزان در برابر فشار آب مقاوم است.

محاسبه مقدار ظرفیت هارد در دوربین مدار بسته

سوالاتی زیادی درباره خرید هارد دستگاه دی وی آر و یا NVR مطرح می شود که چه مقدار فضا برای چند روز مورد نیاز است. ابتدا در مورد هارد باید بدانید که این قطعه سخت افزاری همانی است که سالها در کامپیوتر های شخصی استفاده می شد و بنا بر میزان ظرفیتش، قیمت متغیری خواهد داشت.

چقدر استاندارد های آتش نشانی در بیمه انبار تاثیر دارد

در بسیاری از شرکت ها اگر انبار مهمترین سرمایه آن نباشد، یکی از بزرگترین بخش هاست که سرمایه شرکت به صورت جنس در آن دپو شده است. همین دلیل کافیست که بقا یا عدم بقای یک شرکت در گرو داشتن یک انبار مطمئن باشد که از گزند  هر نوع تهدیدی در امان باشد. البته تهدید همواره وجود دارد اما دارا بودن بیمه باعث می شود که ریسک آسیب رسی به سرمایه شرکت به پایین ترین حالت ممکن برسد . از این رو ما بررسی کردیم چه استانداردهایی آتش نشانی برای انبار باید در نظر گرفت تا بتوان آن را به راحتی بیمه کرد.

نصب و اجرای سیستم های اعلام حریق

نصب سیستم اعلام حریق و اجرای سیستم اعلام حریق، در بیشتر ساختمان‌ها، انبارها، کارخانه‌ها، هتل‌ها و … انجام می‌شود تا اگر آتش‌‌سوزی در این اماکن رخ داد بلافاصله توسط این سیستم هشدار داده شود. سیستم اعلان حریق، که به عنوان زیر مجموعه‌ای از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی به حساب می‌آید توسط افراد متخصصی، نصب و اجرا می‌شود.

زیر مجموعه ها

کاسپین سی سی تی وی تامین کننده تجهیزات حفاظتی و نظارتی ما امنیت را برای شما به ارمغان می آوریم
02833248008
قزوین نوروزیان

خبرنامه

ایمیل خود را وارد کنید تا در جریان اخبار ما باشید